Αναδρομικά: Και οι υπάλληλοι της Βουλής στο χορό των διεκδικήσεων
Οι υπάλληλοι της Βουλής έχουν καταθέσει σχετικό αίτημα για επιστροφή των αναδρομικών τους στο λογιστήριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τους υπαλλήλους της Βουλής συμπαρασύρει το γενικότερο ρεύμα διεκδίκησης των αναδρομικών καθώς φουσκώνει το κύμα προσφυγών δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων.
Έτσι και οι υπάλληλοι της Βουλής έχουν καταθέσει σχετικό αίτημα για επιστροφή των αναδρομικών τους στο λογιστήριο, κάτι που σημαίνει ότι αυτό θα τεθεί υπόψη του Προέδρου της Βουλής και ανάλογα με την απάντηση μπορεί να λάβει το δρόμο προς τη Δικαιοσύνη.
Σε μια πρώτη φάση οι υπάλληλοι φέρονται να έχουν συμπληρώσει το σχετικό έντυπο προκειμένου να διατηρήσουν μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό πλαίσιο το δικαίωμα της διεκδίκησης όσων τους αναλογούν.
Πάντως, αν και συνολικά μιλάμε για περίπου 2.000 υπαλλήλους (μονίμους, μετακλητούς και συνταξιούχους), πρόκειται για κίνηση ανάλογης εκείνης στην οποία προχωρούν και άλλοι εργαζόμενοι του Δημοσίου. Άλλωστε οι υπάλληλοι της Βουλής έχουν ενταχθεί στο ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου και ως εκ τούτου δεν έχουν επιπλέον προνόμια.
Όπως έγινε γνωστό, οι προερχόμενοι από το Ποτάμι μετακλητοί υπάλληλοι της Βουλής δεν μετέχουν στη διεκδίκηση.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



