Πωλείται το 30% των μετοχών του Ελευθέριος Βενιζέλος
Η πώληση του συγκεκριμένου ποσοστού εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της κυβέρνησης για το σύνολο των αποκρατικοποιήσεων όπως το έχει εκπονήσει και ανακοινώσει προεκλογικά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πωλείται το 30% των μετοχών του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος. Το ΚΥΣΟΙΠ κατά τη σημερινή συνεδρίασή του παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη αποφάσισε την επίσπευση του σχετικού διαγωνισμού που είναι σε εξέλιξη και η οποία είχε κολλήσει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΚΥΣΟΙΠ αποφάσισε να άρει τρία προσκόμματα που υπήρχαν έως σήμερα, μεταξύ των οποίων και η σύμβαση παραίτησης (waiver agreement), των μελών του διοικητικού συμβουλίου.
«Κινούμε άμεσα τη διαδικασία για την πώληση του 30% που κατέχει το δημόσιο στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», τόνισε ο πρωθυπουργός μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του ΚΥΣΟΙΠ. Υπενθυμίζεται ότι στις 30 Σεπτεμβρίου λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους επενδυτές.
«Αυτή είναι η πρώτη διαδικασία αποκρατικοποίησης της σημερινής Κυβέρνησης. Σημειώνεται ότι δέσμευση για την εν λόγω αποκρατικοποίηση είχε αναλάβει η προηγούμενη Κυβέρνηση, η οποία φυσικά ουδέποτε υλοποιήθηκε», δήλωσε μετά τη συνεδρίαση ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.
Τη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΟΙΠ απασχόλησαν οι αποκρατικοποιήσεις καθώς επίσης το ζήτημα της αποπληρωμής του δανείου από το ΔΝΤ.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



