Στη Θεσσαλονίκη ο Καραμανλής για το έργο σύνδεσης ΟΛΘ -ΠΑΘΕ
Η υπογραφή της σύμβασης σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ θα γίνει στις 12:00 στα γραφεία της «Εγνατία Οδός ΑΕ».🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη Θεσσαλονίκη θα βρίσκεται την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής για την υπογραφή της σύμβασης για τη σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με την ΠΑΘΕ.
Η υπογραφή της σύμβασης σύνδεσης του 6ου προβλήτα με ΠΑΘΕ θα γίνει στις 12:00 στα γραφεία της «Εγνατία Οδός ΑΕ».
Προηγουμένως στις 11:15 θα γίνει σύσκεψη στα γραφεία της εταιρείας. Ανάδοχος του έργου έχει αναδειχθεί ο ΑΚΤΩΡ.
Στη συνέχεια ο υπουργός θα συναντηθεί μεταξύ άλλων και με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα.
Απεργία: Παραλύει ο δημόσιος τομέας – Μέχρι τις 10 το πρωί τα μέσα μεταφοράς
Εργασιακό νομοσχέδιο: Σήμερα η μάχη των αρχηγών στη Βουλή – Οι βασικές αλλαγές που έρχονται
Κυβέρνηση: Η ρητορική του «σκουριασμένου» συνδικαλισμού και το αφήγημα των μεταρρυθμίσεων
Απεργία: Ένταση στο λιμάνι του Πειραιά – Διαμαρτύρονται επιβάτες
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




