Επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον υπουργό Εξωτερικών της Ιορδανίας για την προώθηση της διμερούς συνεργασίας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τηλεφωνική συνομιλία με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό και υπουργό Εξωτερικών της Ιορδανίας Αϊμάν Σαφάντι, είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης. Κατά την επικοινωνία τους συζήτησαν για την προώθηση διμερούς συνεργασίας σε ποικίλους τομείς και τις περιφερειακές εξελίξεις.
Οι υπουργοί Εξωτερικών αντάλλαξαν προσκλήσεις για εκατέρωθεν επισκέψεις διμερώς στο μέλλον και προγραμματισμό της Τριμερούς Συνάντησης με την Κύπρο σύντομα.
Όπως γνωστοποιεί σε ανάρτησή του στο Twitter, ο Γιώργος Γεραπετρίτης εξέφρασε θερμές ευχαριστίες στον ομόλογό του για την αποστολή τεσσάρων πυροσβεστικών ελικοπτέρων από την Ιορδανία προς την Ελλάδα, για να συνδράμουν στην κατάσβεση των πρόσφατων πυρκαγιών στη χώρα μας.
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




