Αυγέρη: Η κυβέρνηση ξεπέρασε ακόμα και τον πιο κακό εαυτό της - Μάταια ο κ. Μητσοτάκης πιστεύει ότι δεν θα λογοδοτήσει
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε νέα δήλωση προχώρησε η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Δώρα Αυγέρη, για την κυβέρνηση Μητσοτάκη που, όπως αναφέρει, προσθέτει κεφάλαια στη μαύρη Βίβλο της υποβάθμισης του Κράτους Δικαίου.
Παράλληλα, υποστηρίζει πως η κυβέρνηση «από τη μία προχωρά σε ένα νέο πραξικόπημα για να συνεχιστεί η ομερτά γύρω από το σκάνδαλο των υποκλοπών» και «από την άλλη, δεν διστάζει μέσω του κ. Βορίδη να εγκαλεί τα θύματα και όσους αντιδρούν και να υπερηφανεύεται για τις αντιθεσμικές παρεμβάσεις της».
Η ανακοίνωση
Αναλυτικά αναφέρει:
«Σήμερα η κυβέρνηση Μητσοτάκη ξεπέρασε ακόμα και τον πιο κακό εαυτό της.
Από τη μία προχωρά σε ένα νέο πραξικόπημα για να συνεχιστεί η ομερτά γύρω από το σκάνδαλο των υποκλοπών, αντικαθιστώντας μέλη της ΑΔΑΕ, μια ημέρα πριν η Ανεξάρτητη Αρχή αποφασίσει για την επιβολή προστίμου στην ΕΥΠ, λόγω μη συνεργασίας της στην έρευνα.
Και από την άλλη, δεν διστάζει μέσω του κ. Βορίδη να εγκαλεί τα θύματα και όσους αντιδρούν και να υπερηφανεύεται για τις αντιθεσμικές παρεμβάσεις της.
Μάταια ο κ. Μητσοτάκης πιστεύει ότι η δράση του παρακράτους που έστησε, θα μείνει στο σκοτάδι και ότι δεν θα λογοδοτήσει για την προσβολή στους Θεσμούς και την Δημοκρατία.
Η Ελλάδα βρίσκεται ήδη στο επίκεντρο ενός σοβαρού ελέγχου από την αρμόδια Επιτροπή Δικαιοσύνης της ΕΕ».
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



