Στίγκας: Λάσπη εναντίον μας, οι βουλευτές θα καταθέσουν στη Δικαιοσύνη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τη μπάλα στην εξέδρα προσπάθησε να πετάξει ο Βασίλης Στίγκας σχετικά με την κλήση των «11» βουλευτών των Σπαρτιατών από την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Όπως είπε οι βουλευτές θα ακολουθήσουν την διαδικασία και θα πάνε να καταθέσουν. Το θέμα, όμως προσέθεσε, είναι «η λάσπη που δεχόμαστε. Ανεπίτρεπτο να κατασκευάζονται δημοσιεύματα από δημοσιογράφους. Πχ το δημοσίευμα των Νέων για εισαγγελική έρευνα. Υποστηρίζεται ότι οι δυο καταθέσεις μου παρουσιάζουν αλλαγές. Ουδεμία διαφοροποίηση, ήταν συμπληρωματική η κατάθεσή μου». Κάλεσε, μάλιστα, με στόμφο να ελέγξουν οι δημοσιογράφοι τις πηγές τους. «Είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε τέλος στην παραφιλολογία και την παραπληροφόρηση», προσέθεσε.
Ειδική μνεία έκανε στους Φουντούλη και Καπελώνη: «Σήμερα κλείνουν δέκα χρόνια από τη δολοφονία δυο αθώων θυμάτων. Μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί οι δράστες της δολοφονίας τους, δεν παίζει ρόλο που ανήκαν κομματικά. Οι δολοφόνοι της αριστεράς είχαν δολοφονήσει πάρα πολλούς συνανθρώπους μας. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να ρωτήσει που ανήκει ιδεολογικά»
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



