Θεοδωράκης για Εξάρχεια: «Είναι δύσκολο μόνο αν δεν θέλουμε» (pic)
Ανάρτηση του Επικεφαλής του Ποταμιού στο Twitter🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Η συγκέντρωση των κατοίκων στα Εξάρχεια μπορεί να είναι η αρχή μιας νέας εποχής» αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο Σταύρος Θεοδωράκης και προσθέτει «αρκεί κόμματα - κράτος - δήμος να αφήσουν τα προσχήματα και την πολυλογία και να συμφωνήσουν ότι οι συμμορίες κάθε είδους δεν θα έχουν καταφύγιο στην πλατεία. Είναι δύσκολο μόνο αν δεν θέλουμε».
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




