Απομακρύνεται κι άλλο από τη Δύση ο Ερντογάν: «Να επανέλθει η θανατική ποινή για τους εμπρηστές»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Υπέρ της θανατικής ποινής στους εμπρηστές τάχθηκε ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σήμερα, με αφορμή τις φωτιές στη Μαρμαρίδα στο Αιγαίο.
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν επισκέφτηκε σήμερα τις πυρόπληκτες περιοχές και σε ερώτηση για τις ποινή που πρέπει να εφαρμόζεται σε τέτοιες περιπτώσεις ο Τούρκος πρόεδρος είπε:
«Είμαι της άποψης ότι η τιμωρία πρέπει να είναι παραδειγματική/αποτρεπτική. Πού να φτάνει; Μέχρι τη θανατική ποινή; Τη θανατική ποινή! Έτσι πρέπει. Τι έλεγε ο Μωάμεθ ο Πορθητής; Όποιος κόβει ένα δέντρο από τα δάση μου, θα του κόβω το λαιμό. Είναι τόσο σπουδαίο. Καίνε όλα τα δάση χωρίς να λυπούνται και μαζί και όλα τα ζώα καίγονται με αυτά τα δάση. Πρέπει να συζητηθεί η θανατική ποινή όσον αφορά τις πυρκαγιές στα δάση», δήλωσε.
Γυναικοκτονία στο Κουκάκι: Η στιγμή που ο 53χρονος φεύγει από το σπίτι – Δείτε βίντεο ντοκουμέντο
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



