Η Ουκρανία λέει ότι ο πόλεμος πρέπει να τελειώσει «πριν μπει ο χειμώνας»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο γενικός γραμματέας της ουκρανικής προεδρίας δήλωσε χθες ότι το Κίεβο πρέπει να τελειώσει τον πόλεμο με τη Ρωσία προτού έρθει ο χειμώνας.
Σε διαφορετική περίπτωση, δήλωσε ο Αντρίι Γιέρμακ στο ουκρανικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax, η Ρωσία θα μπορούσε να καταστρέψει τις ενεργειακές υποδομές και τα συστήματα θέρμανσης.
Ο ρωσικός στρατός ήδη πλήττει υποδομές, προειδοποίησε. «Αυτός είναι ένας από τους λόγους που θέλουμε (...) ο πόλεμος να τερματιστεί περί τα τέλη του φθινοπώρου».
Ο πόλεμος στην Ουκρανία άρχισε την 24η Φεβρουαρίου και οδεύει να συμπληρώσει έξι μήνες.
Σύμφωνα με τον κ. Γιέρμακ, ο ουκρανικός στρατός κάνει ό,τι μπορεί για να ανακαταλάβει εδάφη που τελούν υπό τον έλεγχο των ρωσικών ένοπλων δυνάμεων. Όσο περισσότερο ο ρωσικός στρατός οχυρώνει τις θέσεις του τόσο πιο δύσκολο γίνεται το καθήκον των στρατευμάτων του Κιέβου, αναγνώρισε.
Ο ρωσικός στρατός κατέχει περίπου το ένα πέμπτο της Ουκρανίας, συμπεριλαμβανομένης της χερσονήσου της Κριμαίας, που η Μόσχα προσάρτησε το 2014.
Δεν υπάρχει σήμερα καμιά ένδειξη ότι θα αρχίσουν σύντομα συνομιλίες για να τερματιστεί η ένοπλη σύρραξη μέσω διαπραγματεύσεων.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



