Σοκ στις ΗΠΑ: Γιαγιά άφησε στο αμάξι το 14 μηνών εγγόνά της για 8 ώρες και πέθανε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άλλη μια περίπτωση του συνδρόμου του ξεχασμένου μωρού σημειώνεται στις ΗΠΑ, αυτή τη φορά με θύμα ένα κοριτσάκι 14 μηνών στη Νέα Υόρκη.
Η γιαγιά του παιδιού ξέχασε να το αφήσει στον παιδικό σταθμό, με αποτέλεσμα να μείνει για περίπου 8 ώρες στο αμάξι. Αφού ολοκλήρωσε τη βάρδια της πήγε να το πάρει από τον παιδικό σταθμό, αλλά συνειδητοποίησε ότι δεν το άφησε ποτέ εκεί.
«Περίπου οκτώ ώρες αργότερα, η γυναίκα πήγε να πάρει το παιδί από τον παιδικό σταθμό, που βρίσκεται στο Ρεντγουντ Λέιν στο Σμιθτάουν, όταν συνειδητοποίησε ότι είχε αφήσει το παιδί στο όχημά της», είπε η αστυνομία.
Η μικρή μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Για το περιστατικό διενεργείται έρευνα για το αν θα ασκηθεί δίωξη στη γυναίκα.
Πρόκειται για το 15ο παιδί που πεθαίνει μέσα σε ζεστό όχημα το 2023, σύμφωνα με το NoHeatStroke.org, έναν ιστότοπο που διευθύνει ένας λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Σαν Χοσέ και παρακολουθεί τους θανάτους από θερμοπληξία στα αυτοκίνητα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



