Xωρίς τέλος οι μάχες στην Ουκρανία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες σε ρωσική επιδρομή στην Οδησσό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας σε ρωσική επιδρομή στην πόλη της Οδησσού (νότια), λιμάνι στρατηγικής σημασίας, ανακοίνωσε ο επικεφαλής των αρχών της ομώνυμης ουκρανικής περιφέρειας στη Μαύρη Θάλασσα.
«Ως αποτέλεσμα της επίθεσης του εχθρού στην Οδησσό, ξέσπασαν πυρκαγιές από συντρίμμια πυραύλων που κατέπεσαν» στην πόλη, πρόσθεσε ο περιφερειάρχης Όλεχ Κίπερ μέσω Telegram.
Παράθυρα κτιρίων «έσπασαν από το ωστικό κύμα», συμπλήρωσε.
Η Οδησσός, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ουκρανίας, έχει υποστεί επανειλημμένα ρωσικές αεροπορικές επιδρομές με πυραύλους και UAVs αφότου η Μόσχα αποσύρθηκε από τη συμφωνία που επέτρεπε τις ασφαλείς εξαγωγές ουκρανικών σιτηρών μέσω της Μαύρης Θάλασσας τον Ιούλιο.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



