Ο ουκρανικός στρατός ανακατέλαβε το χωριό Αντρίιβκα - Tι ανακοίνωσε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ουκρανικά στρατεύματα ανακατέλαβαν χωριό σε μικρή απόσταση από την ελεγχόμενη από τις ρωσικές δυνάμεις πόλη Μπαχμούτ, στην περιφέρεια Ντονέτσκ, στο ανατολικό τμήμα της χώρας, ανακοίνωσε το γενικό επιτελείο.
«Στην πορεία επιθετικών επιχειρήσεων», ουκρανικές μονάδες «κατέλαβαν το Αντρίιβκα στην περιφέρεια Ντονέτσκ», διαβεβαίωσε το επιτελείο στην πρωινή αναφορά του.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, καταφέρθηκαν μεγάλες απώλειες, τόσο ανθρώπινες όσο και σε εξοπλισμό, στις ρωσικές δυνάμεις ενώ στήθηκαν οχυρώσεις σε κάποιους τομείς.
Το χωριό Αντρίιβκα βρίσκεται νότια της Μπαχμούτ, όπου θεωρείται πως δόθηκαν οι πιο σφοδρές μάχες αφότου ο στρατός της Ρωσίας εισέβαλε στην ουκρανική επικράτεια, τον Φεβρουάριο του 2022.
Το ουκρανικό επιτελείο έκανε επίσης λόγο για «εν μέρει επιτυχή» έφοδο των στρατευμάτων του σε άλλο χωριό νότια της Μπαχμούτ, το Κλιστσίιβκα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



