Πρωθυπουργός Ουκρανίας: Θα ζητήσουμε μεγαλύτερη χρηματοδότηση από το ΔΝΤ
«Αν το βασικό σενάριο προβλέπει ότι ο πόλεμος θα συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο, είναι πολύ πιθανό να έχουμε ένα νέο πακέτο του ΔΝΤ»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η νέα πρωθυπουργός της Ουκρανίας Γιούλια Σβιριντένκο δήλωσε ότι πιθανόν θα επιδιώξει μεγαλύτερη χρηματοδότηση από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και θα συζητήσει με τον Αμερικανό υπουργό Οικονομικών Σκοτ Μπέσεντ σχετικά με τη νέα χρηματοδότηση, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg News.
«Αν το βασικό σενάριο προβλέπει ότι ο πόλεμος θα συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο, είναι πολύ πιθανό να έχουμε ένα νέο πακέτο του ΔΝΤ», δήλωσε σε συνέντευξή της στο Bloomberg News η πρωθυπουργός.
Από την πλευρά του, ο Ουκρανός υπουργός Άμυνας Ντένις Σμιχάλ δήλωσε σήμερα ότι η χώρα του θα χρειαστεί τουλάχιστον 120 δισεκατομμύρια δολάρια για αμυντικές δαπάνες τον επόμενο χρόνο.
Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με το ΝΑΤΟ και με μέλη της ΕΕ καθώς η Ουκρανία αναζητεί 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση από εταίρους, πρόσθεσε σε ανακοίνωσή του στην πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram.
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



