Κορονοϊός: Η Ουγγαρία θρηνεί τον πρώτο της νεκρό
Η Ουγγαρία έχει καταγράψει 32 επιβεβαιωμένα κρούσματα του Covid-19 και έχει θέσει 159 ανθρώπους σε καραντίνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρώτος νεκρός στην Ουγγαρία από τον φονικό ιό, είναι γεγονός. Το γραφείο επικοινωνίας της κυβέρνησης της Ουγγαρίας ανακοίνωσε σήμερα τον πρώτο θάνατο από τον νέο κορονοϊό στη χώρα, μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων MTI.
Ένας 75χρονος Ούγγρος άφησε την τελευταία του πνοή λίγο αφότου εισήχθη σε νοσοκομείο έχοντας βαριάς μορφής πνευμονία και θεωρούμενος ύποπτο κρούσμα του νέου κορονοϊού.
Η Ουγγαρία έχει καταγράψει 32 επιβεβαιωμένα κρούσματα του Covid-19 και έχει θέσει 159 ανθρώπους σε καραντίνα, σύμφωνα με τα κυβερνητικά στοιχεία. Η κυβέρνηση έκλεισε όλα τα σχολεία και εισήγαγε περιορισμούς στις δημόσιες συναθροίσεις αυτήν την εβδομάδα.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



