Κι όμως οργανώθηκε διαμαρτυρία έξω από τη Βουλή
Από τη συντονιστική επιτροπή μαθητών Αθήνας, ενάντια στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τις αλλαγές στην Παιδεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που παραμένουν σε ισχύ τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας λόγω του κορονοϊού, η συντονιστική επιτροπή μαθητών Αθήνας έχει καλέσει σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι μαθητές ζητούν από την κυβέρνηση «να μην καταθέσει το νομοσχέδιο, να ανακοινώσει ημερομηνία για τις πανελλαδικές εξετάσεις και επίσης να ανακοινώσει ότι δεν θα δοθούν προαγωγικές εξετάσεις στις υπόλοιπες τάξεις Γυμνάσιου, Λυκείου και ΕΠΑΛ. Η κυβέρνηση να πάρει μέτρα, για να έχουν όλα τα παιδιά πρόσβαση στη σύγχρονη τηλεκπαιδευση και να ανακοινώσει το ποσοστό εισαγωγής 10% των ΕΠΑΛιτων στην Τριτοβάθμια».
Η διαδήλωση ήταν προγραμματισμένη για τις 12:00 το μεσημέρι, ενώ αυτή την ώρα είναι κλειστοί οι σταθμοί του μετρό στο Σύνταγμα και τον Ευαγγελισμό.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



