Κατάληψη φοιτητών στο διοικητήριο του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Οι φοιτητές αντιδρούν στο ενδεχόμενο συγχώνευσης του ΤΕΙ με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε κατάληψη του κτηρίου διοίκησης του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, όπου στεγάζονται οι γραμματείες και τα γραφεία της Συγκλήτου, προχώρησαν πριν από λίγο φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τον πρύτανη του ιδρύματος, καθηγητή Στέργιο Γκανάτσιο, οι φοιτητές αντιδρούν στο ενδεχόμενο συγχώνευσης του ΤΕΙ με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, καθώς -όπως υποστηρίζουν- φαίνεται να προβλέπεται το κλείσιμο του Τμήματος που λειτουργεί στην Κοζάνη και η παραμονή σε λειτουργία μόνο εκείνου που υπάρχει στα Γρεβενά.
Το ενδεχόμενο επαλήθευσης ενός τέτοιου σεναρίου βρίσκει αντίθετους τους φοιτητές, που με απόφαση της γενικής συνέλευσης του Τμήματός τους αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν προς πάσα κατεύθυνση.
Την κατάληψη υποστηρίζουν όλα τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των φοιτητών στα τμήματα της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ) και της Διοίκησης Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



