Θρήνος στην Αχαΐα: Βρέφος 19 ημερών πέθανε στον ύπνο του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο πένθος βυθίστηκε η Κάτω Αχαΐα καθώς ένα βρέφος 19 μόλις ημερών έφυγε από τη ζωή, πιθανόν από παθολογικά αίτια. Το περιστατικό που σκόρπισε θλίψη συνέβη μιάμιση ώρα μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου σε οικία της Κάτω Αχαΐας, την ώρα που η 21χρονη μητέρα και το μωρό κοιμόντουσαν στο ίδιο κρεβάτι.
Η νεαρή μητέρα αντιλήφθηκε κάποια στιγμή ότι το βρέφος δεν ανέπνεε και ειδοποίησε την Αστυνομία. Εκλήθη, παράλληλα, το ΕΚΑΒ και το μωρό διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σύμφωνα με το pelop.gr το νεογνό γεννήθηκε την 1η Ιουνίου και επί 7 ημέρες ήταν σε θερμοκοιτίδα με σοβαρή λοίμωξη, ενώ την Δευτέρα 27 Ιουνίου επρόκειτο να υποβληθεί σε ενδοσκόπηση κρανίου.
Το τοπικό μέσο αναφέρει πως υπάρχουν διασταυρωμένες και σαφείς ενδείξεις τα αίτια του θανάτου έχουν σοβαρό παθολογικό υπόστρωμα.
ΣΥΡΙΖΑ: Αποκλείει συνεργασία με ΝΔ και κυβερνήσεις «μεγάλου συνασπισμού» ο Αλέξης Τσίπρας
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



