Συναγερμός στο Εφετείο: Άνδρας εισέβαλε με το αυτοκίνητό του - Υποστήριζε πως είχε εκρηκτικά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Συναγερμός σήμανε το πρωί του Σαββάτου στο Εφετείο της Αθήνας στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, όπου άνδρας που βρισκόταν σε κατάσταση αμόκ εισέβαλε με το αυτοκίνητό του στο πάρκινγκ.
Ο άνδρας, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, υποστήριξε ότι στο όχημά του είχε ναρκωτικά και εκρηκτικά, ωστόσο, από τον έλεγχο της αστυνομίας δεν προέκυψε ύπαρξη εκρηκτικών.
Η διερεύνηση της υπόθεσης συνεχίζεται.
- Δολοφονία στην Άρτα: Εντοπίστηκε ο 29χρονος - Πληροφορίες ότι τηλεφώνησε ο ίδιος στις Αρχές
- Ο Σαλμάν Ρουσντί κινδυνεύει να χάσει την όραση στο ένα του μάτι - Ταυτοποιήθηκε ο δράστης της δολοφονικής επίθεσης
- Μακελειό στο Μαυροβούνιο: Δύο παιδιά ανάμεσα στους νεκρούς - Πληροφορίες ότι ο δράστης σκοτώθηκε από πολίτη
- Φορολογική ενημερότητα: Κουρεύεται η παρακράτηση για όσους έχουν ρυθμισμένες οφειλές
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



