Θεσσαλονίκη: Και τρίτη παράσυρση ανηλίκου σε μία μέρα - Στο νοσοκομείο 15χρονη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Και τρίτη παράσυρση ανηλίκου σε μία μέρα στη Θεσσαλονίκη. Μία 15χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του grtimes.gr, στις 18:00 ΙΧ παρέσυρε και τραυμάτισε ελαφρά μία 15χρονη κοπέλα στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου 56, στους Αμπελόκηπους.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. Διασώστες του ΕΚΑΒ παρείχαν τις Πρώτες Βοήθειες στη νεαρή και τη μετέφεραν στο νοσοκομείο.
- «Η κυβέρνηση απαντά στις ειρηνικές διαδηλώσεις με σφαίρες» - Εκτός ελέγχου η κατάσταση στο Ιράν μετά τον θάνατο της Μαχσά Αμινί
- Συναγερμός στη Λέρο: Ναυάγιο με μετανάστες - Αγνοούνται έξι άνθρωποι
- Θεσσαλονίκη: Επικήρυξαν με 3.000 ευρώ τον άνδρα που ποδοπάτησε μέχρι θανάτου το γατάκι
- Οι τέσσερις κίνδυνοι που απειλούν την ελληνική οικονομία
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



