Καβάλα: Συμμορία ανηλίκων «άνοιγε» σπίτια
Είχαν αδυναμία σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κινητά και γυαλιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε…χόμπι είχαν μετατρέψει την διάρρηξη σπιτιών ένας 13χρονος και δύο 12χρονοι στην Καβάλα. Οι ανήλικοι κατάφεραν να ανοίξουν μέσα σε περίπου τρεις μήνες (από 20 Δεκεμβρίου μέχρι 26 Φεβρουαρίου) να ανοίξουν 13 σπίτια.
Κατά τη διάπραξη των κλοπών οι δράστες αφαίρεσαν μεταξύ άλλων: 4 ηλεκτρονικές συσκευές, 3 κινητά τηλέφωνα, ένα ζευγάρι γυαλιά, διάφορα χρηματικά ποσά, διάφορα χρυσαφικά – κοσμήματα και έγγραφα.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας.
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




