Πάτρα: Μαθήτρια πήγε στο σχολείο με μαχαίρι και σιδερογροθιά
Η ΕΛΑΣ συνέλαβε την ίδια και τον πατέρα της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοκαριστικό περιστατικό σε σχολείο της Πάτρας, όπου μια 15χρονη μαθήτρια πήγε στο σχολείο με σιδερογροθιά και μαχαίρι, ενώ συνελήφθη ο πατέρας της για παραμέληση εποπτείας.
Συγκεκριμένα, η ανήλικη πήγε στο σχολείο έχοντας στην τσάντα της μαχαίρι με σιδερογροθιά, το οποίο μάλιστα το έδειξε σε συμμαθητές της στο προαύλιο. Εκείνη τη στιγμή προκλήθηκαν πολλές αντιδράσεις, με τα παιδιά να ενημερώνουν τη διεύθυνση του σχολείου.
Άμεσα ενημερώθηκε η ΕΛΑΣ και η 15χρονη συνελήφθη από αστυνομικούς του ΑΤ Δυτικής Αχαΐας, γιατί είχε πτυσσόμενο μαχαίρι με λαβή σιδερογροθιάς, το οποίο επιδείκνυε στους συμμαθητές της.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



