Δόθηκε στην κυκλοφορία η Πανεπιστημίου: Είχε κλείσει λόγω τηλεφωνήματος για βόμβα
Κανονικά διεξάγεται πλέον η κυκλοφορία στην οδό Πανεπιστημίου που είχε κλείσει λόγω τηλεφωνήματος για βόμβα, το οποίο αποδείχθηκε φάρσα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αστυνομία, άγνωστος τηλεφώνησε λίγο μετά τις 6:30 στην Αμεση Δράση και ισχυρίστηκε ότι πρόκειται να εκραγεί βόμβα, μετά από 40 λεπτά, στον αριθμό «12», όπου βρίσκεται το Νομισματικό Μουσείο.
Άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που ερεύνησαν τον χώρο δεν βρήκαν κάτι ύποπτο.
Το κτίριο βρίσκεται στον αριθμό 12 της οδού Πανεπιστημίου, με την αστυνομία να αποκλείει για περισσότερο από μία ώρα τη γύρω περιοχή με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα.
Ο άγνωστος είχε πει ότι η βόμβα θα σκάσει στις 7:00, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Οι αστυνομικοί που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή, μαζί με τον ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο, έλεγαν ότι δεν αξιοποιείται ως σοβαρή η πληροφορία.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



