Κορονοϊός: Η ΕΛ.ΑΣ. στήνει κέντρο επιχειρήσεων στη ΓΑΔΑ - Θα ιχνηλατεί τα κρούσματα
Την Τετάρτη το πρωί πιάνει δουλειά η νεοσύστατη ομάδα των 100 ανθρώπων - Ποιος ο ρόλος τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σήμερα (17/3) το πρωί οι χειριστές έκαναν το τελευταίο τους σεμινάριο κι όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει από το πρωί της Τετάρτης η δουλειά τους... Η ΕΛ.ΑΣ. έστησε στον δεύτερο όροφο της ΓΑΔΑ «στρατηγείο» για να πέσει στη μάχη κατά του κορονοϊού. Από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ οι επιφορτισμένοι υπάλληλοι θα ιχνηλατούν τα κρούσματα, την πορεία τους και τον κύκλο τους, σε συνεννόηση με τον ΕΟΔΥ.
Πώς θα λειτουργεί το κέντρο; Συνολικά 100 πυροσβέστες κι αστυνομικοί θα επανδρώσουν τη νέα μονάδα, στην οποία ο ΕΟΔΥ θα αποστέλλει καθημερινά λίστα στο κέντρο ελέγχου. Η λίστα θα είναι χωρίς ονόματα, αλλά με κωδικό αριθμό ασθενούς, κι ο χειριστής θα παίρνει τηλέφωνο το άτομο που έχει προηγουμένως επικοινωνήσει με τον ΕΟΔΥ για να του πάρει «ιστορικό», να ιχνηλατίσει τις επαφές του και να του δώσει περαιτέρω οδηγίες.
Την παρουσίαση της νέας ομάδας έκανε ο νέος γ.γ. Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Παπαγεωργίου.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



