Κορονοϊός: Βγήκαν για μπάνιο και για βόλτες στις παραλίες της Χαλκιδικής
Με σύμμαχο τον καιρό πολλοί πολίτες σήμερα Σάββατο, και παρ΄όλες τις συστάσεις βγήκαν έξω για βόλτα στις παραλίες!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Όπως χθες έτσι και σήμερα, πολλοί πολίτες από την Θεσσαλονίκη, αψήφισαν τα μέτρα και τις συστάσεις για τον κορονοϊό και πήγαν στις παραλίες της Χαλκιδικής.
Σύμφωνα με εκπροσώπους των τοπικών Αρχών, πολλοί είναι εκείνοι που τις τελευταίες μέρες έχουν ανοίξει τα εξοχικά τους και μένουν σε αυτά λόγω του Σαββατοκύριακου. Από αυτούς αρκετοί είναι εκείνοι που ανά δυο άτομα ή και ένας ένας βγαίνουν από το σπίτι για βόλτα ή για τρέξιμο στην παραλία. Υπάρχουν μάλιστα και κάποιοι όπως φαίνεται και στην κάμερα του OPEN TV που έκανα ακόμα και βουτιές.
Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής δεν έχει καταγραφεί κάποιο κρούσμα κορονοϊού στην Χαλκιδική.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



