Κορονοϊός: Μεγάλη έξαρση σε δυτική Μακεδονία και Ξάνθη με 11 νεκρούς
Μεταφέρθηκαν ασθενείς από την Καστοριά στο ΑΧΕΠΑ ώστε να αποσυμφορηθεί το νοσοκομείο της πόλης, καθώς αναμένονται νέα κρούσματα τις επόμενες ημέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετά και τον θάνατο του 64χρονου ιδιοκτήτη ταβέρνας στο χωριό Δαμασκηνιά, στους 11 ανέρχονται οι νεκροί από τον κορονοϊό στην περιοχή της δυτικής Μακεδονίας και της Ξάνθης, όπου τον τελευταίο καιρό παρατηρείται έξαρση του κορονοϊού.
Την ίδια ώρα, μεταφέρθηκαν ασθενείς από την Καστοριά στο ΑΧΕΠΑ ώστε να αποσυμφορηθεί το νοσοκομείο της πόλης, καθώς αναμένονται νέα κρούσματα τις επόμενες ημέρες και θα πρέπει να υπάρχει η υποδομή για να νοσηλευτούν.
Η διασπορά του ιού στις περιοχές αυτές ανησυχεί της υγειονομικές Αρχές, οι οποίες βρίσκονται επί ποδός για την αντιμετώπιση νέων κρουσμάτων. Περισσότερα, στο ρεπορτάζ της Αναστασίας Αργυριάδου, στην εκπομπή του OPEN TV «Ώρα Ελλάδος».
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



