Τι συμβαίνει στον οργανισμό μας, αν τρώμε ανά τακτά διαστήματα junk food - Ανησυχητική μελέτη
Η κατανάλωση junk food, όπως πατατάκια και σοκολάτες, ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να επιταχύνει τη βιολογική γήρανση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η κατανάλωση junk food, όπως πατατάκια και σοκολάτες, ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να επιταχύνει τη βιολογική γήρανση.
Η βιολογική ηλικία σε αντίθεση με τη χρονολογική αναφέρεται στην τρέχουσα κατάσταση της υγείας μας και τη λειτουργική ικανότητα του οργανισμού.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Monash εξέτασαν τη συσχέτιση μεταξύ της βιολογικής ηλικίας και της διατροφής σε 16.000 Αμερικανούς.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, αν το 10% της τυπικής διατροφής προερχόταν από εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα όπως μπισκότα, ανθρακούχα ποτά και στιγμιαία noodles, θα μπορούσε να αυξηθεί η βιολογική ηλικία κατά 2,4 μήνες.
Αυξάνεται και η θνησιμότητα
«Οι ενήλικες που κατανάλωναν περισσότερα επεξεργασμένα τρόφιμα έτειναν να είναι βιολογικά μεγαλύτεροι», τόνισε η καθηγήτρια Διατροφολογίας, Barbara Cardoso.
«Η προσθήκη επιπλέον 200 θερμίδων υπερεπεξεργασμένου φαγητού, που αντιστοιχεί περίπου σε 80 γραμμάρια μπουκιές κοτόπουλου ή μια μικρή μπάρα σοκολάτας, θα μπορούσε να οδηγήσει στη διαδικασία βιολογικής γήρανσης να προχωρήσει περισσότερο από δύο μήνες σε σύγκριση με τη χρονολογική γήρανση», συμπλήρωσε. Η καθηγήτρια διατροφολογίας προειδοποίησε ότι η αύξηση της βιολογική ηλικίας αυξάνει και τη θνησιμότητα.
Αντίστοιχα, η χαμηλότερη πρόσληψη φυτοοιστρογόνων θα μπορούσε να συντελέσει βιολογική γήρανση.
Πώς ο Μογγόλος Τζένκινς Χαν επέστρεψε 700 χρόνια μετά και σκότωσε δεκάδες ανθρώπους
Άγριο έγκλημα στα Εξάρχεια: Ξεκαθάρισμα λογαριασμών «βλέπουν» οι αρχές - Είχε προηγηθεί καυγάς πριν τις 5 σφαίρες
Ιστορική επιστροφή των Νιου Γιορκ Νικς στην κορυφή του NBA μετά από 53 χρόνια!
Συμφωνία ή νέο διπλωματικό θρίλερ; Σήμερα οι υπογραφές λέει ο Τραμπ - Διαφωνεί η Τεχεράνη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




