Meredith Stiehm: Επανεξελέγη πρόεδρος του Σωματείου Σεναριογράφων (WGA) και ξεκινά διαπραγματεύσεις
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Μέρεντιθ Στίεμ (Meredith Stiehm) επανεξελέγη πρόεδρος του Σωματείου Σεναριογράφων Αμερικής «Writers Guild of America» λαμβάνοντας ισχυρή στήριξη, καθώς η απεργία των σεναριογράφων στις ΗΠΑ συνεχίζεται για πέμπτο μήνα.
Στην ψηφοφορία που διεξήχθη μεταξύ 29 Αυγούστου και 19 Σεπτεμβρίου, η Στίεμ έλαβε 3.354 ψήφους, κερδίζοντας εύκολα τον Ριτς Ταλάρικο (Rich Talarico), ο οποίος έλαβε μόλις 300 ψήφους.
Σημειώνεται ότι η δημιουργός της αστυνομικής σειράς του CBS «Cold Case» και του «The Bridge» στο FX είναι πρόεδρος του Σωματείου από το 2021.
Κατά τη διάρκεια της απεργίας η οποία ξεκίνησε στις 2 Μαΐου, η παραγωγός και σεναριογράφος είχε περιγράψει τον εαυτό της ως την «πρόεδρο εν καιρώ πολέμου». «Πρόκειται για ένα μακρύ καυτό καλοκαίρι» έγραψε στην ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της τον Ιούλιο. «Αλλά βλέπω μια λύση. Ξέρω ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο και ότι αυτός οδηγεί σε ένα καλύτερο μέλλον. Και θα πετύχουμε».
Σύμφωνα με το Variety το WGA επιστρέφει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τα μεγάλα στούντιο. Η πρόεδρος της SAG-AFTRA, Φραν Ντρέσερ (Fran Drescher), επανεξελέγη επίσης με άνεση νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



