Θοδωρής Αθερίδης: Η συγκλονιστική εξομολόγηση για τον εθισμό στο αλκοόλ - «Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23»
Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για τη δύσκολη περίοδο του εθισμού του στο αλκοόλ, τις σκέψεις που έκανε τότε και τη στιγμή που συνειδητοποίησε ότι κινδύνευε η ζωή του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Θοδωρής Αθερίδης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ1 και προχώρησε σε μια από τις πιο προσωπικές εξομολογήσεις του μιλώντας για τη μάχη που έδωσε με τον εθισμό στο αλκοόλ, αποκαλύπτοντας πως υπήρξε περίοδος στη ζωή του όπου περνούσε σχεδόν ολόκληρο το 24ωρο πίνοντας, ενώ κοιμόταν μόλις μία ώρα την ημέρα.
«Η απελπισία σε κινητοποιεί»
Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρθηκε με ειλικρίνεια στις εξαρτήσεις, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να ξεπεράσει τη δύσκολη αυτή φάση της ζωής του. «Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό και εγώ ο ίδιος. Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα. Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό», ανέφερε αρχικά.
Μιλώντας για τις αιτίες που οδηγούν έναν άνθρωπο στις εξαρτήσεις, ο Θοδωρής Αθερίδης υποστήριξε ότι συχνά πρόκειται για μια λανθασμένη προσπάθεια αυτοθεραπείας. «Τις περισσότερες φορές γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας. Στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος. Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το τραύμα, από τον πόνο. Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια εξήγησε πως το άγχος μπορεί να οδηγήσει σε αδιέξοδες επιλογές όταν κάποιος δεν έχει βρει έναν υγιή τρόπο διαχείρισής του. «Ένας άνθρωπος που έχει την ίδια ποσότητα άγχους με κάποιον άλλον, μπορεί να μην έχει βρει έναν τρόπο να χαλαρώνει. Αν δεν χαλαρώνεις, από κάπου πρέπει να χαλαρώσεις. Υπάρχει ένα ερέθισμα που στο δημιουργεί και μετά το ίδιο το άγχος είναι σπιράλ. Πρέπει να αλλάξει η φορά του για να βγεις προς τα έξω», σημείωσε.
Ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι το καλοκαίρι του 1999 ήταν η περίοδος κατά την οποία συνειδητοποίησε πως η κατάσταση είχε φτάσει σε οριακό σημείο. «Η απελπισία σε κινητοποιεί. Αν πατήσεις τον πάτο και σπρώξεις με όλη σου τη δύναμη, μπορεί να έρθει και η άνωση. Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω, ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23», εξομολογήθηκε.
Μάλιστα, περιέγραψε τη σύνδεση που έκανε τότε με τον καταστροφικό σεισμό της 7ης Σεπτεμβρίου 1999, αποκαλύπτοντας τις σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό του εκείνη την περίοδο. «7 Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη μέρα που δεν ήπια. Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός. Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει. Και επειδή βλέπω σύμβολα παντού, νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



