Ελένη Καστάνη: Σχολιάζει το πρόωρο τέλος του «Κάνε γονείς να δεις καλό»
Η σειρά θα ρίξει οριστικά τίτλους τέλους με την προβολή των 13 επεισοδίων που είχαν αρχικά εγκριθεί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ελένη Καστάνη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά το μεσημέρι της Δευτέρας (26/1). Η ταλαντούχα ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, για το πρόωρο τέλος της κωμικής σειράς «Κάνε γονείς να δεις καλό» που πρωταγωνιστούσε.
Δυστυχώς, το ελληνικό κοινό δεν «αγκάλιασε» τη νέα σειρά του ΑΝΤ1, με αποτέλεσμα το κανάλι του Αμαρουσίου να μην έχει πια το περιθώριο να δώσει παράταση ζωής σε αυτό το τηλεοπτικό πρόγραμμα.
«Είμαι περήφανη για αυτή τη δουλειά. Για την ποιότητά της, για την εικόνα που βγάζει, για τους ηθοποιούς, για το σενάριο, για όλους τους συνεργάτες. Όποια και να 'ναι η τύχη της δεν με ενδιαφέρει. Εγώ είμαι περήφανη που έκανα μία δουλειά που ήταν στο επίπεδο και το δικό μου και του Ιεροκλή και αυτών που περιμένει ο κόσμος από εμένα», ανέφερε η Ελένη Καστάνη.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



