• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ«Πυρά από την αντιπολίτευση μετά την καταδίκη Ασημακοπούλου: «Κράτος - λάφυρο στα χέρια της ΝΔ»Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις ΚεφαλογιάννηΟμπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
δημοφιλές τώρα: Από τη ΝΔ: Ο μόνος πρωθυπουργός που σύμφωνα με τον Λαζόπουλο δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν για τη σκληρή...
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   28.11.2019 18:25
Μαρίνα Ζιώζιου
Μαρίνα Ζιώζιου

Κάποιοι μητροπολίτες παίρνουν άδεια από τη σημαία;

Οι σεβάσμιοι αρχιερείς -δεν αφορά την πλειονότητα- που έχουν δημοσιοϋπαλληλική ιδιότητα, αφού μισθοδοτούνται από το ελληνικό Δημόσιο και δίνουν διαβεβαίωση ενώπιον του ανώτατου άρχοντα της χώρας, από πού παίρνουν άδεια όταν τόσο συχνά απουσιάζουν από τις έδρες τους;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

copyright: eurokinissi
copyright: eurokinissi
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Για να απουσιάσει οποιοσδήποτε υπάλληλος που εργάζεται στο Δημόσιο ή, ακόμη χειρότερα, στον ιδιωτικό τομέα απαιτείται άδεια από την υπηρεσιακή μονάδα στην οποία ανήκει.

Μάλιστα, τις περισσότερες φορές αυτό γίνεται με περικοπή από τη μισθοδοσία του ποσού που αντιστοιχεί στον χρόνο απουσίας του.

Στην περίπτωση, όμως, των μητροπολιτών ισχύει το ίδιο; Ειλικρινώς, διαβάζουμε -πολλές φορές μας έρχονται δελτία Τύπου- για τις συναθροίσεις ορισμένων μητροπολιτών σε εορτές συνεπισκόπων τους ή σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως πανηγύρεις και επετείους, οι οποίες -με μεγάλο σεβασμό- έχουν υπερβεί κάθε όριο.

Εύλογα, λοιπόν, γεννάται σε κάποιον η εξής απορία: Οι σεβάσμιοι αρχιερείς -δεν αφορά την πλειονότητα- που έχουν δημοσιοϋπαλληλική ιδιότητα, αφού μισθοδοτούνται από το ελληνικό Δημόσιο και δίνουν διαβεβαίωση ενώπιον του ανώτατου άρχοντα της χώρας, από πού παίρνουν άδεια όταν τόσο συχνά απουσιάζουν από τις έδρες τους;

Πράγματι, απορεί κανείς… Πώς είναι δυνατόν να παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο, και μάλιστα σε σημείο που όχι μόνο σκανδαλίζει, αλλά προκαλεί κάθε εργαζόμενο!  

Δεν συζητάμε για τις δαπάνες μετακίνησης, για τα έξοδα φιλοξενίας σε μονόκλινα δωμάτια πολυτελών ξενοδοχείων, για τις δαπάνες φαγητού, δεξιώσεων, δώρων κ.ά.

Βλέπουμε να συμβαίνουν όλα αυτά σε περίοδο λιτότητας και διερωτόμαστε αν η Σύνοδος της Ιεραρχίας ή ακόμη η Διαρκής Ιερά Σύνοδος θα πρέπει να κλείσει αυτή την «πληγή».

Δεν θα ήταν καλύτερο ο επίσκοπος μιας επαρχίας που γιορτάζει την ονομαστική του γιορτή, μετά τη Θεία Λειτουργία, να προσφέρει ένα γλύκισμα σε όσους του εύχονται από το να καλεί έναν τεράστιο αριθμό συναδέλφων του με πολλά έξοδα, τα οποία θα μπορούσαν να ανακουφίσουν συνανθρώπους από το ποίμνιό του; Γιατί αυτή η προκλητικότητα; Γιατί αυτές οι συνεχείς απουσίες από τα καθήκοντά τους;

Και δεν είναι μόνο αυτό. Κάθε λίγο και λιγάκι, οι περισσότεροι και κυρίως ορισμένοι βορειοελλαδίτες μητροπολίτες πού τους βρίσκεις πού τους χάνεις, συνεχώς, στο Άγιον Όρος! Επειδή το Άγιον Όρος ακολουθεί το παλαιό εορτολόγιο βρίσκουν αφορμή σε κάθε εορτασμό Καθολικού Μονής, αλλά και για άλλες εκδηλώσεις να πηγαίνουν εκεί, το λιγότερο δύο με τρεις ημέρες. Μακριά από τα καθήκοντά τους και τις υποχρεώσεις τους. Θα θέλαμε να γνωρίζουμε πόσες άδειες - για συγκεκριμένους -εκδίδει το Οικουμενικό Πατριαρχείο για να μπουν στο Άγιον Όρος. Επίσης, θα θέλαμε να γνωρίζουμε γιατί τόσο εύκολα το Φανάρι χορηγεί άδειες και δεν στέλνει δικούς του επισκόπους, μια και η περιοχή ανήκει στη δικαιοδοσία του.

Είμαστε, σχεδόν, βέβαιοι ότι οι απορίες μας δεν θα απαντηθούν. Εμάς μας αρκεί μόνο να προβληματίσουν…

Διαβάστε ακόμη

Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ

Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα

Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη

Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Οικουμενικό Πατριαρχείο
  • Εκκλησία της Ελλάδος
  • Άγιο Όρος
  • δημόσιοι υπάλληλοι
  • μητροπολίτες
  • ιδιωτικός τομέας
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr