Στα έδρανα του… ΚΚΕ Γεωργιάδης και Σπανάκης στη Βουλή - Το σχόλιο του Μητσοτάκη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην αίθουσα της Ολομέλειας διεξάγεται η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Έτσι οι γαλάζιοι βουλευτές είχαν την ευκαιρία να κάτσουν σε όποιο έδρανο επιθυμούσαν.
Η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, οι Άδωνις Γεωργιάδης και Βασίλης Σπανάκης επέλεξαν να κάτσουν στα έδρανα του ΚΚΕ, εκεί δηλαδή που κάθονται ο Δημήτρης Κουτσούμπας και οι υπόλοιποι βουλευτές.
Ασχολίαστη δεν άφησε τη συγκεκριμένη επιλογή ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Δεν μπορώ να μην σχολιάσω ότι κάθονται στα έδρανα του ΚΚΕ. Δεν ξέρω αν αυτό υποδεικνύει ένα κόντρα ρόλο, μάλλον εκεί παραπέμπει».
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




