Χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού αποθέωσαν τους Πράσινους πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού βρέθηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας προκειμένου να αποθεώσουν και να εμψυχώσουν ψυχολογικά τους Πράσινους λίγο πριν από το καθοριστικό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο Γ. Καραϊσκάκης.
Οι φίλοι του Τριφυλλιού δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα με δεκάδες καπνογόνα και βεγγαλικά φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ομάδας τους, των παικτών και φυσικά του προπονητή Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Σε μια δύσκολη περίοδο για το Τριφύλλι, που ταλαιπωρήθηκε αρκετά τις τελευταίες ημέρες από τον κορονοϊό καθώς περίπου 17 παίκτες και 12 μέλη του «πράσινου» staff, βρέθηκαν θετικά, οι οπαδοί της ομάδας θέλησαν να δηλώσουν τη στήριξή τους με δυναμικό τρόπο.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




