Αγγελική Νικολούλη: Έριξε αυλαία για το «Φως στο Τούνελ» και ανανέωσε το ραντεβού για τη νέα τηλεοπτική σεζόν
«Το φθινόπωρο, πρώτα ο Θεός, θα εγκαινιάσουμε την 32η τηλεοπτική σεζόν», ανέφερε χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με ένα σύντομο αλλά συγκινητικό μήνυμα προς τους τηλεθεατές, η Αγγελική Νικολούλη αποχαιρέτησε το κοινό στην τελευταία εκπομπή του «Φως στο Τούνελ» για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, το βράδυ της Παρασκευής (26/06) στο MEGA.
Το νέο ραντεβού
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του φετινού κύκλου της εκπομπής, ανανεώνοντας το τηλεοπτικό της ραντεβού με τους τηλεθεατές για το φθινόπωρο, όταν το «Φως στο Τούνελ» θα επιστρέψει για την 32η σεζόν του.
«Καλησπέρα. Αυτή, φίλοι μου, είναι η τελευταία εκπομπή του "Τούνελ" για την τηλεοπτική χρονιά. Το φθινόπωρο, πρώτα ο Θεός, θα εγκαινιάσουμε την 32η τηλεοπτική σεζόν εδώ, στο Mega, με τη δική σας πάνω απ' όλα τη βοήθεια», ανέφερε στην έναρξη της εκπομπής.
Παράλληλα, η Αγγελική Νικολούλη προανήγγειλε τις υποθέσεις που θα απασχολούσαν το τελευταίο επεισόδιο της σεζόν, επισημαίνοντας ότι η εκπομπή θα επιστρέψει σε πολύκροτες υποθέσεις όπου οι έρευνες έχουν «παγώσει», με στόχο να αναδείξει νέα στοιχεία.
«Επόμενο είναι, λοιπόν, αυτή τη νύχτα να τα βάλουμε όλα κάτω σε πολύκροτες ιστορίες, όπου η έρευνα των Αρχών έχει παγώσει, να δούμε τα κενά και να φέρουμε κυριολεκτικά τα πάνω κάτω με κάτι απλό. Με το να επιστρέψουμε στον τόπο του εγκλήματος», είπε χαρακτηριστικά.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



