Η μεσογειακή διατροφή μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο κατά 25%
Η μεσογειακή διατροφή λειτουργεί προστατευτικά με πολυπαραγοντικό τρόπο και σε βάθος χρόνου.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κατά 25% μειώνεται ο καρδιαγγειακός κίνδυνος αν υιοθετήσουμε τη μεσογειακή διατροφή, δηλαδή περίπου όσο τα φάρμακα όπως οι στατίνες, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, η οποία έρχεται να προστεθεί σε άλλες που επίσης δείχνουν τα οφέλη της συγκεκριμένης διατροφής.
Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής και της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, καθώς και του Νοσοκομείου Brigham & Women's της Μασαχουσέτης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό "JAMA Network Open", ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 26.000 γυναίκες σε βάθος 12 ετών.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, διαπιστώθηκε ότι όσες έκαναν συστηματική μεσογειακή διατροφή, είχαν κατά μέσο όρο 29% μείωση της χρόνιας φλεγμονής (άρα και του καρδιαγγειακού κινδύνου), σχεδόν 30% βελτίωση στο μεταβολισμό της γλυκόζης (σακχάρου) και της αντίστασης στην ινσουλίνη, καθώς επίσης μείωση κατά 27% του δείκτη μάζας σώματος.
Για ένα «ισχυρό μήνυμα δημόσιας υγείας» και για «σημαντικές επιπτώσεις όσον αφορά την πρωτογενή πρόληψη της καρδιαγγειακής νόσου» έκανε λόγο ο επικεφαλής ερευνητής δρ Σαφκάτ Αχμάντ. Όπως είπε, η νέα μελέτη δείχνει ότι η μεσογειακή διατροφή λειτουργεί προστατευτικά με πολυπαραγοντικό τρόπο και σε βάθος χρόνου.
Δήμος της Αττικής χορηγεί επίδομα 150 ευρώ για το καλοκαίρι - Πώς κάνετε αίτηση
Άγριο έγκλημα στα Εξάρχεια: Νεκρός άνδρας από πυροβολισμούς - Βρέθηκαν πέντε κάλυκες
Τρομερό ξύλο Τζόουνς και Ναν στα αποδυτήρια του ΣΕΦ! Το video της σύρραξης
Athens Pride 2026: Ένα απέραντο ουράνιο τόξο το κέντρο της Αθήνας - Πλήθος κόσμου στη μεγάλη γιορτή υπερηφάνειας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



