Κόσμος | 23.06.2026 19:35

Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του

Newsroom

Σοκάρει υπόθεση κανιβαλισμού στην Ουγγαρία, καθώς ένας αχθοφόρος νοσοκομείου στη Βουδαπέστη κατηγορείται για συλλογή και αποθήκευση μελών σώματος στο διαμέρισμά του για προσωπική κατανάλωση.

Οι αστυνομικοί που έψαξαν το σπίτι του 30χρονου άνδρα κατέσχεσαν ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, πολλά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο.

Είπε πως τον ελκύουν τα μέλη σώματος και τα μαγείρεψε

Κατά την ανάκριση, ο άνδρας δήλωσε ότι τον έλκυαν μέλη ανθρώπινου σώματος και είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα από αυτό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μάζευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και ξέθαψε άλλα από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και τη γειτονική Σλοβακία.

Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά με την οικογένεια και τους φίλους του για τη μακάβρια έλξη του και μάλιστα είχε τραβήξει φωτογραφίες της «συλλογής» του, τις οποίες επίσης κατέσχεσε η αστυνομία.

Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη αρχικά στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση.

Η εισαγγελία τον ερευνά ως ύποπτο για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.

Οι έρευνες στο σπίτι του 30χρονου κανιβάλου

Βίντεο από τη σύλληψή του

Ουγγαρίακανίβαλοςαστυνομίαειδήσεις τώρακανιβαλισμόςΒουδαπέστη