Ενότητες στο άρθρο: 📌 Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο.
Στη Σίκινο οι κάτοικοι βουτάνε στο λιμάνι για να αποχαιρετήσουν τους τουρίστες
Σε μία περιοχή της Ελλάδας ο αποχαιρετισμός γίνεται πιο... γλυκός χάρη στους ντόπιους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Διανύουμε το τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού και οι βαλίτσες της επιστροφής από τις διακοπές ετοιμάζονται με βαριά... καρδιά. Σε μία περιοχή της Ελλάδας ο αποχαιρετισμός γίνεται πιο... γλυκός χάρη στους ντόπιους. Με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, οι κάτοικοι της Σικίνου αποχαιρετούν τους τουρίστες που επισκέπτονται το νησί τους.
Οι κάτοικοι του νησιού πέφτουν από την προβλήτα μέσα στη θάλασσα, για να αποχαιρετίσουν τους φίλους και τους συγγενείς τους που έχουν επιβιβαστεί στο πλοίο, καθώς και τους επισκέπτες. Ως είθισται, σύμφωνα με το cyclades24 στο νησί, στους καλοκαιρινούς αποχαιρετισμούς το πλοίο κορνάρει παρατεταμένα και ο κόσμος βουτάει στα απόνερα του.
Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




